جهت کارشناسی رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید 09120610658
مطالب گوناگون آیفون تصویرینصب الکتروپیکنصب برندهانصب تابانصب تکنما

بهترین آیفون تصویری در ایران + مزایا و معایب

با گسترش شرکتهای تولید درب باز کن تصویری در ایران رقابت جهت پیشی گرفتن از رقبا بیشتر شده و همین امر در تمام دنیا باعث پیشرفت تکنولوژی شده است. هر شرکتی در رقابت با بهترین آیفون تصویری در ایران قدم بر میدارد. در این مطلب سعی شده تا معایب و مزایای همه آیفون های تصویری را نام برده و همه آیفون ها را با هم مقایسه کنیم. گروه مهندسی سریر تصویر یک مرکز تخصصی تعمیرات آیفون تصویری در ایران می باشد که نگاه تخصصی خود را بر روی بردهای داخلی و کارکرد آیفون های تصویری منعطف نموده تا در خرید بهترین آیفون تصویری در ایران شما را یاری نماید. پس تا انتهای مطلب مارا یاری نمایید.

در ایران باید این نکته را پذیرفت که تولید آیفون تصویری بیشتر مونتاژ آن است نه تولید قطعات چرا که ایران تولید کننده هیچ یک از قطعات الکترونیکی در بازار جهانی نیست. بدین صورت که بسیاری از سازندگان آیفون تصویری در ایران فقط به فکر مونتاژ آن هستند.

اگر به طور کلی به آیفون های موجود در بازار ایران نگاهی بیاندازیم متوجه می شویم که اکثر آیفونهای موجود در بازار ایران از سیستم چهار سیمه و یا پنج سیمه استفاده میکنند. آیفونهایی نظیر کوماکس سیماران سوزوکی آلدو الکتروپیک تابا کوکوم و … که به نحوی در تولید آیفون تصویری از یکدیگر تقلید کرده اند. تنها برند متفاوت در نصب آیفون تکنما است که از سیستم هفت سیمه استفاده می کند. که همین امر دارای مزایای بیشتری است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

مقایسه بهترین آیفونهای تصویری از دید کارشناسی ما

آیفون تصویری الکتروپیک
الکتروپیک

1 : آیفون تصویری الکتروپیک:

شرکت الکتروپیک شرکتی معتبر در ایران است برخی از نصابان راحتی تعویض قطعات در آیفونهای تصویری الکتروپیک را مزیتی نسبت به دیگر رقبا می دانند که اگر منصفانه به آن نگاهی بیاندازیم آیفون تصویری الکتروپیک و شرکت الکتروپیک همواره سعی نموده تا محصولات خود را متمایز از دیگر شرکت ها بکند ازین رو در ابتدا این شرکت تغییراتی را در ساختار آن به وجود آورده که البته باید گفت این تغییرات بسیار نا چیز و فقط در ترتیب سیم بندی آن صورت گرفت. اما اگر نگاهی موشکافانه به تعمیرات تخصصی آیفون الکتروپیک بیاندازیم خواهیم دید که برخی از اجزای استفاده شده در آیفون الکتروپیک بسیار قوی و برخی دیگر ضعیف میباشند.

آیفون تصویری الکتروپیک در محصولات 1286 خود از قطعات ضعیفی استفاده نموده که همین امر سبب اختلال در صدا و زنگ این آیفون تصویری میگردد. حال به برخی معایب و مزایای این برند از آیفون نگاهی بیاندازیم.

معایب :

  1. استفاده از سیستم چهار سیمه آنالوگ
  2. پشتیبانی نکردن از سیستم خطی و سری
  3. تغذیه دوربین پنل از گوشی واحدها در مدلهای غیر کدینگ
  4. قطعه هوک و آی سی قدیمی تلفنی 1062 به کار رفته ضعیف بوده و بیشتر آیفون های الکتروپیک قدیمی دچار زنگ نخوردن آیفون تصویری الکتروپیک و ضعیفی در صدای مکالمه هستند.
  5. در محصولات جدید شرکت در سال 1402 این شرکت از بردهای یکپارچه استفاده نموده که بسیار در تعمیرات هزینه بردار خواهد بود.
  6. جوابگو نبودن تعداد واحد بالا در محصولات قدیمی شرکت

مزایا:

  1. خدمات پس از فروش قوی
  2. تعویض راحت قطعات معیوب حتی توسط افراد عادی (البته در محصولات قدیم )
  3. استفاده از بردهایی با طول عمر بالا
  4. تعویض راحت قطعات الکترونیکی برای تعمیرکاران آیفون تصویری به لطف PCB قوی
  5. اضافه شدن سیستم کدینگ در محصولات جدید شرکت

جمع بندی تخصصی ما بر بردهای آیفون الکتروپیک

بردهای آیفون الکتروپیک در محصولات 1286 بسیار ضعیف می باشد چراکه حتی با تعویض قطعاتی مانند هوک PCB آسیب دیده و باید سیم کشی گردد. در محصولات جدید شرکت که در سال 1401 تا 1402 ساخته میشوند این PCB به کل تغییراتی داشته که کیفیت محصولات را بالاتر برده است. اما در کل استفاده از آی سی هایی برای کنترل صدای رفت و برگشت و حتی آی سی زنگ های اختصاصی باعث شده تا هر تعمیرکاری نتواند تعمیرات را به راحتی انجام دهد و حتی با نبود قطعه مواجه میشود. ترفند اختصاصی کردن محصولات شرکت الکتروپیک باعث شده که حتی بردهای تغذیه قابل استفاده در این محصولات نباشد به طوری که ارتباط دسته دهنی از برد تغذیه عبور کرده تا کار را برای تعمیرکاران سخت نماید.

2: آیفون تصویری تکنما :

آیفون تصویری تکنما بهترین آیفون تصویری در سیم کشی خطی
تکنما

آیفونهای تکنما بعد از ورود به بازار ایران سر و صدای زیادی در بین نصابان آیفون ایجاد کردند. چرا که این نوع از آیفون با پشتیبانی از سیستم هفت سیمه برای نصاب های آیفون تصویری معضل بزرگی در نصب آیفون تصویری ایجاد کردند. که البته با تدابیر به موقع این شرکت جهت آموزش رایگان نصابان این معضل برطرف گردید. شرکت تکنما به جرات میتوان گفت در زمینه طراحی آیفون های متفاوت قدم برداشت و در این راه محصولات اولیه بی کیفیت نیز تولید نمود که مشکلاتی بسیار ایجاد می کرد. اما با تدبیر به موقع و آپدیت نرم افزاری به هنگام، توانست محصولات قدیمی را از بازار جمع آوری نماید و محصولات جدید را روانه بازار کند. هرچند محصولات قدیمی این شرکت همچنان در بازار به وفور دیده میشود که تا سالهای بعد تعویض خواهند شد. می توان یکی از بهترین آیفون های تصویری در ایران را سری جدید تکنما دانست.

محصولات جدید این شرکت بسیار مقاوم تر از محصولات رقیبان در ایران است و به عنوان مثال قطعه هوک این آیفون تصویری از دید این گروه که تعمیرات تخصصی آیفون تصویری انجام میدهد بسیار با کیفیت تر از محصولات دیگر با برند دیگر است. بیشتر مشکلات این آیفون های تصویری مشکلات نرم افزاری و کدینگ است که با کمی حوصله میتوانید نحوه کد دادن آیفون های تکنما را ببینید. حال در زیر به معایب و مزایای ای مدل از آیفونها میپردازیم :

معایب:

  1. لحیم کاری ضعیف دهنی گوشی در برخی مدلهای سری C که البته در مدلهای جدید 1401 به بعد برطرف گردیده
  2. شلوغی خط در تماس واحد با واحد در تعداد واحد بالا ( البته با نصب ایزیلاتور مشکل برطرف می گردد)
  3. کم بودن تنوع محصول
  4. معضل تامین قطعات در مناطق دوردست و شهرهای کوچک
  5. استفاده از مقاومتهایی در ورودی برد که بیشتر سیاست تعویض برد را به همراه دارد تا طراحی حرفه ای

مزایا:

  1. خدمات پس از فروش قوی در ایران
  2. استفاده از سیستم هفت سیمه
  3. ارتباطی دیجیتال و پایدار از جنس RS485 که پنل را با مانیتورها مرتبط میکند. (این ارتباط از جنس سیگنالی RS485 می باشد
  4. قابل استفاده در سیستم تک خطی و سری
  5. کاهش هزینه ها در کابل کشی
  6. طول عمر بالای قطعات
  7. قابلیت کد دهی در آیفونها
  8. عدم نیاز به دکودر و سوییچر و تجهیزات جانبی که قیمت نصب را بالا می برد.

جمع بندی تخصصی ما در بهترین آیفونهای تصویری از شرکت تکنما

PCB استفاده شده در تمام محصولات تکنما کیفیت بسیار بالایی دارد که اگر این برد توسط یک تعمیرکار بارها تعمیر گردد این PCB هیچ آسیبی نخواهد دید. در محصولات جدید این شرکت کمی شیطنت های الکترونیکی دیده میشود که بیشتر جهت تعویض برد از سمت تعمیرکار است و فروش برد به نمایندگی ها را بیشتر خواهد کرد. این امر به سبب اختصاصی نموده خدمات پس از فروش خواهد شد.

اما از نظر طراحی برد تکنما طراحی های بسیار حرفه ای داشته که سبب میشود در تعداد واحد بالا نیز شاهد کیفیت یکسان صدا و ارتباط باشید. کیفیت صدا در محصولات تکنما بیشترین کیفیت صدا بوده و تا به امروز این کیفیت صدا را در محصولات ایرانی ندیده بودیم. صدایی شفاف و بدون نویز و حتی بسیار بلند که شما را مجذوب خواهد کرد. کیفیت تصویر بیشتر وابسته به سیم بندی نصاب است و اگر قوانین نصب آیفون تکنما رعایت گردد کیفیت مطلوبی در تمام طبقات خواهید داشت.

3 : آیفون تصویری سیماران:

آیفون تصویری سیماران از بهترین های آیفون تصویری
سیماران

آیفون سیماران نیز از سیستم چهارسیمه پشتیبانی می کند. این آیفون در بازار ایران جهت مقایسه بهترین آیفون تصویری بسیار محبوب گردیده و از نظر نصابان این شرکت پاسخگوی تمام نیازهای مردمان عزیزمان در سراسر ایران می باشند. آیفون های تصویری سیماران بسیار خوش رو و ظاهر خوبی دارند اما اگر از حقیقت نگذریم محصولات این شرکت بسیار شبیه به محصولات کوماکس و آلدو و سوزوکی می باشد به طوری که حتی تجهیزات این شرکتها در بسیاری از محصولاتش یکیست. حال این که کدام شرکت پیشرو در تولید بوده و کدامیک بیشتر کپی برداری نموده را به انتخاب شما میگذاریم. محصولات این شرکت از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و مشکل این شرکت بیشتر در ضعیفی صدا و کیفیت پایین دوربین در حالت شب است.

در زیر معایب و مزایای آیفون را مورد بررسی قرار می دهیم.

معایب:

  1. استفاده از سیستم چهار سیمه
  2. غیر قابل نصب در سیستم تک خطی و سری
  3. دوربین ضعیف در شب
  4. صدای ضعیف محصولات پایین رده
  5. کیفیت پایین جهت نصب در ساختمان هایی با تعداد واحد بالا

مزایا:

  1. تنوع بالای محصول
  2. خدمات پس از فروش قوی در ایران
  3. کیفیت قطعات با طول عمر بالا
  4. کیفیت صدای بالا در محصولات مشابه سوزوکی
  5. قابل نصب بر روی آیفونهای سوزوکی و آلدو و کوماکس

آیفون کوماکس در مقایسه با بهترین آیفون تصویری در ایران

آیفون تصویری کوماکس جزو بهترین آیفون تصویری
کوماکس

آیفون کوماکس در ایران یکی از قدیمی ترین آیفونهای موجود در سطح شهر است. در میان مردم یکی از محبوب ترین برندهاست ولی همچنان از سیستم چهارسیمه پشتیبانی می کند. البته کره ای آن دیگر در بازار موجود نیست. اما بسیاری از فروشندگان به محصول های کپی و چینی معتقد هستند. محصولات چینی این شرکت بسیار ضعیف بوده و از دید این گروه متخصص در تعمیرات به جرات میتوان گفت یکی از ضعیف ترین محصولات در ایران می باشند. در مقایسه بهترین آیفون تصویری در ایران محصولات های کپی آیفون کوماکس بسیار کیفیت بالاتری دارند ولی قیمت بسیار بالاتری از محصولات مشابه ایرانی دارند.

حال در زیر به معایب و مزایای این نوع از آیفونها می پردازیم.

معایب:

  1. استفاده از سیستم چهارسیمه
  2. پشتیبانی بسیار ضعیف در نوع چینی
  3. کیفیت برد ضعیف در تولید چین
  4. صدای بسیار ضعیف در نوع چینی
  5. خرابی چند ماهه بعد از نصب در نوع چینی
  6. پیدا نشدن قطعات در تعمیرات در هر دو نوع چینی و های کپی

مزایا:

  1. قابل استفاده در برندهای سوزوکی سیماران آلدو
  2. تنوع محصول بسیار بالا
  3. نصب راحت
  4. صدا و تصویر خوب در نوع های کپی
  5. کیفیت بالا در نوع های کپی

آیفون تصویری سوزوکی:

آیفون سوزوکی
آیفون

آیفون تصویری سوزوکی یکی دیگر از شرکت های تولید کننده آیفون تصویری است که میتوان آن را با محصولات با کیفیت مقایسه نمود این شرکت محصولاتی با برندی اندونزیایی وارد بازار ایران نموده که بسیاری از محصولات این شرکت بسیار مناسب ساختمانهای با تعداد واحدهای پایین و متوسط در ایران است. قیمت مناسب این محصولات توانسته محبوبیت بالایی را بین مردم ایجاد کند. آیفون های تصویری این شرکت قابل نصب بر روی آیفون های تصویری کوماکس سیماران آلدو و کنوی می باشد. ازین رو بسیاری از مردم به راحتی میتوانند این محصول را انتخاب نموده و نصب نمایند. توجه داشته باشید که برند سوزوکی در شهر اصفهان تولید و وارد بازار میگردد.

معایب

  1. محصولات مشابه با آلدو و سیماران
  2. سیستم چهار سیمه
  3. نیاز به سوییچر و دکودر در سیستم کدینگ
  4. خدمات ضعیف
  5. کیفیت پایین محصولات در ساختمان هایی با تعداد واحد بالا

مزایا

  1. قیمت مناسب
  2. کیفیت تقریبا مناسب تجهیزات نصبت به رقبا ایرانی
  3. نصب موازی و سری
  4. صدا و تصویر مناسب

مقایسه آیفون تصویری تابا نسبت به دیگر رقبا

آیفون تصویری تابا یکی از قدیمی ترین آیفون های تصویری در ایران که همواره همگی این آیفون را به عنوان بهترین آیفون تصویری در ایران می شناسند. حال باید نگاهی دقیق تر به محصولات این شرکت انداخت تا صحت این صحبت مشخص گردد.

عکس نمونه آیفون تصویری تابا
آیفون تصویری تابا

شرکت تابا در ابتدای ورود به بازار با محصولات صوتی خود که کیفیت بسیار مناسبی داشتند توانست تا دید نصابان و فروشندگان آیفون تصویری را به خود جلب نماید. اما فعلا بهترین آیفون تصویری در بازار ایران همان کوماکس بود. رفته رفته شرکت تابا محصولات تصویری خود را روانه بازار نمود و با دستکاری هایی در روند کاری آیفون کوماکس خواست تا محصولاتی انحصاری را روانه بازار نماید. این طرز فکر شرکت تابا سبب شد تا قطعات در تعمیرات آیفون تصویری تابا بسیار کم یاب گردد. حال هدف از این کار فروش قطعات توسط خود شرکت و سود دهی بالا بود یا موارد دیگر نمیدانیم…!

در هر حال اگر محصولات این شرکت برای خرید یکی از گزینه های شما می باشد ، بهتر است تا به خرابی ها و قیمت تعمیرات آن تفکری عمیق نمایید. نبودن قطعات در بازار ایران سبب میگردد تا قیمت تجهیزات و تعمیرات در بین نصابان و تعمیرکنندگان بالا رود و این برای یک مصرف کننده زیاد مناسب نخواهد بود. همچنین اگر نکاهی تخصصی بر بردهای آیفون های تصویری تابا بیاندازیم خواهیم دید که در برخی محصولات این شرکت ، ایجاد نوسان برق تمامی بردهای تغذیه و تصویر را معیوب خواهد کرد حال این خرابی بالا در بردها سبب هزینه تعمیرات بسیار بالا میگردد که در بسیاری مواقع خرید آیفون جدید بسیار به صرفه تر از تعمیرات آن خواهد بود.

معایب آیفون تصویری تابا نسبت به رقبا

  1. استفاده از سیستم چهارسیمه قدیمی
  2. کم بودن قطعات در بازار و به طبع آن بالا رفتن هزینه و تایم تعمیرات
  3. گران بودن قطعات
  4. خدمات متوسط
  5. حفاظت کم در نوسانات برق ایران

مزایای آیفون تصویری تابا نسبت به رقبا

  1. کیفیت برد متوسط به بالا
  2. کیفیت بالا در محصولات قدیمی
  3. نصب موازی و سری
  4. تصویر مناسب

نگاهی به برخی از محصولات باکیفیت این شرکت بیاندازیم.

آیفون تصویری کالیوز در مقایسه با بهترین ها

آیفون تصویری کالیوز در مقایسه با بهترین آیفون تصویری در ایران یکی از بهترین کیفیت برد در آیفون های تصویری را داراست. متاسفانه نبود قطعات و آی سی های مهم در بین تعمیرکاران سبب گشته تا هزینه تعمیرات بسیار بالا برود و حتی در برخی مواقع امکان تعمیر میسر نباشد. اما به طور کلی برند کالیوز یک برند قابل قبول در ایران است و محصولات بسیار شیکی را روانه بازار نموده است. حال ما با تخصص خود در تعمیرات ضعف های برخی از برندهای آیفون کالیوز را نام خواهیم برد.

کیفیت آیفون کالیوز مدل CU-432 در مقایسه بهترین آیفون تصویری

در مدل CU-432 این آیفون تصویری کالیوز مشکلات نوسان برقی آی سی تولید صدای زنگ را با مشکل مواجه میکند که این آی سی تولید صدای زنگ کالیوز بسیار کمیاب و تنها در اختیار شرکت می باشد.

کیفیت آیفون کالیوز CU-442 در مقایسه بهترینها

ساده ترین مدل آیفون تصویری کالیوز مدل 442 این شرکت می باشد که البته تمام قطعات در این مدل به آیفون های تصویری دیگر سازگار خواهد بود. این مدل یک آیفون ساده تصویری رنگی با کیفیت بسیار بالاتر از رقبای آنالوگ همچون تابا می باشد. به کیفیت برد در این آیفون تصویری نگاهی بیاندازید.

آیفون تصویری کامکث در مقایسه با بهترین آیفون تصویری

آیفون تصویری کامکث یکی از آیفون های تصویری در بازار ایران می باشد که برگرفته از آیفون های تصویری کوماکس می باشد و تقریبا با آیفون های رده چینی کوماکس در یک رده می باشند. آیفون های تصویری کامکث کیفیت پایینتری نسبت به سایر رقبا دارند. اما برخی محصولات نیز در این شرکت کارکد تقریبا متوسطی دارند.

در تعمیرات آیفون کامکث نیز قطعات همانند آیفون های کوماکس چینی به سختی یافت می شود. پس قبل از خرید حتما از قطعات آیفون خود با خبر شوید. حال با یکدیگر به مزایا و معایب این آیفون های تصویری می پردازیم.

آیفون تصویری سوزوکی آلدو کوکوم در مقایسه بهترین آیفون ها

آیفونهایی با برند آلدو و کوکوم و کنوی در ایران دارای سیستم  یکسانی در تولید می باشند. آیفون های تصویری کنوی در میان این آیفون ها کیفیت بسیار بالاتری دارند ولی دیگر تولید نشده یا وارد نمیشوند ولی محصولات موجود در ایران بسیار باکیفیت میباشند.

شرکتی نظیر کوکوم محصولات کیفیت متوسطی را تولید می نماید که این محصولات بسیار مشابه با دیگر برندهاست. قطعات استفاده شده در تمام این محصولات مشترک می باشند و آلدو ضعیف ترین شرکت در میان این محصولات است.

بهترین آیفون تصویری در ایران
آیفون کوکوم

معایب:

  1. استفاده از سیستم چهار سیمه
  2. کیفیت قطعات متوسط
  3. تنوع محصول کم ( سوزوکی دارای مدلهای متنوع تری است)
  4. خدمات پس از فروش متوسط
  5. کیفیت پایین صدا در محصولات آلدو

مزایا :

  1. قابل نصب با آیفونها کوماکس و سیماران
  2. نصب راحت

بهترین آیفون تصویری میان رده در ایران

این سوال که بهترین آیفون تصویری میان رده در ایران کدام مدل است ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده ولی به طور کلی مقایسه آیفونها در شرایط مختلف متفاوت است به این صورت که در انواع سیم کشی ساختمان ها آیفونها کیفیت متفاوتی را از خود نشان میدهند.

به عنوان مثال در یک ساختمانی با یک واحد در هر طبقه ویا چند واحد در هر طبقه ولی سیم کشی مجزا در هر لاین بهترین آیفون تصویری تکنما می باشد ولی در صورتی که سیم کشی متفاوت باشد آیفونهایی با برند سیماران و سوزوکی .. مناسب است.

تجربه این شرکت نشان داده که

  1. تعداد بالا واحدها بهترین روش سیم کشی در آیفونهای 4 سیمه استفاده از دکودر در هر طبقه است .
  2. در سیم کشی خطی ساختمانها استفاده از آیفون تکنما بهترین گزینه میتواند باشد ولی آیفون تکنما به دلیل استفاده از مقاومت و تقویت تصویر و… نیاز به تخصص متخصصین جهت نصب دارد تا بهترین کیفیت تصویر را ارایه دهد.
  3. استفاده از کارشناس جهت تعیین برند آیفون تصویری برای نصب در ساختمان بهترین گزینه است.

بهترین روش در انتخاب بهترین آیفون تصویری در ایران

قیمت بهترین آیفون تصویری

بهترین راه برای انتخاب یک آیفون مناسب گرفتن کارشناسی از این گروه میباشد. توجه داشته باشید که کارشناسی آنلاین این شرکت رایگان بوده و بهترین راه برای شناخت بهترین آیفون تصویری در ساختمان مسکونی و تجاری شماست. توجه کنید که تمامی نوشته های این صفحه کیفیت تجهیزات را به تنهایی نشان میدهد و در ساختمان و نحوه سیم کشی تماما قضیه متفاوت است.

قیمت ملاک در انتخاب بهترین آیفون تصویری

توجه داشته باشید که همواره بهترین آیفون تصویری گرانترین آن نیست بلکه بهترین آیفون تصویری پولیست که بابت آن پرداخت شده و کیفیتیست که ان محصول یا شرکت ارایه میدهد. آیفون های تصویری را در زمینه تعمیرات با هم بسنجید. همواره یک تعمیرکار آیفون تصویری میداند که کدام آیفون تصویری در ایران بهترین است. هرچند نوع ساختمان و سیم کشی سری یا موازی آن نیز شرط اول در انتخاب است پس با دانستن نوع سیم کشی و جنس آن با کارشناسان ما به صورت رایگان و آنلاین در ارتباط باشید تا شاید بتوانیم در انتخاب یک آیفون تصویری مناسب شما را یاری نماییم.

گروه مهندسی سریر تصویر فعال در زمینه تعمیر آنتن مرکزی و تعمیر تابلو روان و همچنین سیستم های آنتن مرکزی هتلی فعالیت میکند. این شرکت دوره های آموزشی تعمیر و نصب آیفون تصویری را زیر نظر کارشناسان خود به صورت کاملا تخصصی برگزار میکند.

جهت کارشناسی رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید 09120610658

مصطفی میرزاده

مصطفی میرزاده مدیریت مجموعه سریر تصویر می باشد. تخصص ایشان در زمینه های برقی و سئو سایت است. 8 سال فعالیت در برج میلاد تهران - 2 سال فعالیت در دانشگاه تربیت مدرس و 5 سال مدرسی بردهای الکترونیکی در سوابق ایشان ضبط گردیده است. تخصص هایی همچون طراحی مدارات فرمان - طراحی مدارات الکترونیکی - سئو حرفه ای سایت ، تا به امروز در رزومه ایشان ثبت گردیده است. پیشرفت در کار و حرفه و انتقال دانش خود به دیگران از خصوصیات بارز ایشان است.

نوشته های مشابه

‫42 دیدگاه ها

  1. سلام. سال 92 الکتروپیک خریدم تا الان آخ نگفته. به نظر من اول الکتروپیک و بعد سیماران. چون تست اش کامل بعد از عمری جواب داده

    1. سلام خیلی از برندهای آیفون تصویری به همین صورت هستند اما کلیه مطالب ذکر شده و تجزیه و تحلیل ها بابت بهترین آیفون تصویری، تجربه ما از 10 سال تعمیرات بردهای آیفون تصویری بوده. امیدوارم هیچ موقع مشکلی براش پیش نیاد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما