مطالب گوناگون آیفون تصویرینصب تکنما

بهترین تعمیرکار و نصاب آیفون تصویری

دغدغه بسیاری از مردم پیدا کردن بهترین نصاب و تعمیرکار آیفون تصویری در تهران و شهرستان هاست.( نصب و تعمیر انواع برند های آیفون تصویری)

سوالات پیش آمده بهترین نصاب و تعمیرکار آیفون تصویری
کدام تعمیرکار و نصاب؟

چه آیفون تصویری برای ساختمان بهتر است؟

کدام برند مطمئن تر است؟

بهترین نصاب آیفون تصویری را از کجا بیابم؟

بهترین تعمیرکار آیفون تصویری چه کسی است؟

تمامی این ها سوالاتی است که شاید در ذهن تک تک ما می گذرد ! حال ما در این مطلب سعی می کنیم بهترین راه و بهترین نحوه انتخاب را برای شما بیان کنیم.

قبل از هر سخنی بهتر است تفاوت های بین نصب آیفون تصوی و تعمیرات آیفون تصویری را بدانیم؟!

تفاوت نصاب آیفون تصویری با تعمیرکار

نصاب آیفون تصویری تفاوت بسیار زیادی با تعمیرکار آیفون تصویری دارد چرا که در نصب اولیه یک آیفون تصویری تمامی تجهیزات نو می باشند و مدار نصب برای یک نصاب آیفون تصویری کاملا واضح و خواناست.

اجبار در خرید !!

دیدار تعمیرکار و نصاب آیفون تصویری با کارفرما
اجبار توسط نصاب یا تعمیرکار

معمولا یک نصاب آیفون تصویری تمامی برندهای نصب و مدل های نصب آیفون را نمی داند و شخصی را که قرار است برای او پروژه آیفون تصویری نصب نماید ( کارفرما ) را وادار به تحمیل خرید آیفونی می کند که در نصب آن ماهر است.

اجبار کردن کارفرما از سوی نصاب یا تعمیرکار آیفون تصویری در خرید.
اجبار بر خرید

این خصلت متاسفانه دربسیاری از نصاب ها و تعمیرکار های آیفون تصویری خصوصاً در شهرهای بزرگ نظیر تهران بسیار دیده می شود پس حدالامکان سعی کنید شخصی را به عنوان نصاب آیفون تصویری خود برگزینید روش نصب تمامی برند های آیفون تصویری و تمامی مدل های نصب و پنلهای آیفون را بشناسد. مثلا امروزه بسیاری از نصابان روش نصب آیفون تکنما را نمی دانند و همین امر سبب بد دانستن این برند میشود.

هزینه نصب و تعمیر یک آیفون تصویری چقدر است؟

بهترین نصاب آیفون تصویری

حال بهتر است این سوال را مطرح نماییم که بهترین نصاب آیفون تصویری چه کسی است؟

با کمی تفکر دقیق به این موضوع می توانیم جواب سوال را بیابیم از آنجایی که سیستم آیفون های تصویری یک سیستم برقی دی سی و ای سی می باشد. پس حتما این شخص باید تمامی سیستم های برقی را آموخته باشد.!!

تعمیرکار و نصاب متخصص در بهترین آیفون تصویری
تعمیرکار و نصاب متخصص

بله منظور ما مهندسین برق است امروزه بسیاری از مردم دست به هر کاری می زنند چرا که به نظر خودشان در انجام هر کاری مهارت دارند در اوضاع بد اقتصادی در ایران این مشکل روز به روز بیشتر می شود و هر شخصی در هر رشته دانشگاهی و حتی بیسواد خود را نصاب یک آیفون می داند.

بهترین انتخاب در نصب آیفون!

شناختن بهترین آیفون تصویری مناسب برای ساختمان مسکونی یا اداری شما باید از دید یک نصاب واقعی و متخصص صورت گیرد چرا که نصب آیفون تصویری توسط نصاب ماهر و شناختن روشهای نصب صحیح فقط یکبار انجام می گیرد و در صورت انتخاب نامناسب توسط نصاب هیچ کیفیتی از آیفون نصب شده نخواهید دید.
روشهای نصب برند های مختلف آیفون تصویری بسیار متفاوت است و انتخاب دقیق آن مربوط به سیستم سیم کشی ساختمان شما و نحوه قرار گیری واحد ها در طبقات است پس حتما به این مورد توجه دقیق تری کنید.

بهترین تعمیرکار آیفون تصویری

اگر از هر فردی که در حرفه فنی مشغول به کار است این سوال را مطرح نمایید که تعمیرات سخت تر است یا نصب؟ قطعاً به شما تعمیرات را گزارش می دهد تعمیر یک دستگاه یا سیستم برقی نیازمند شناختن تمامی قطعات برقی و نحوه کار آن هاست پس یک تعمیرکار ماهر آیفون تصویری تعمیر کاریست که تمامی این تجهیزات برقی و و نحوه کار آنها و نحوه تعمیر آنها را بشناسد.

جلوگیری از خسارت های احتمالی تعمیرکار آیفون تصویری !!

تعمیرکار و نصاب آیفون تصویری وقت شناس
تعمیرکار وقت شناس

یک تعمیرکار حرفه ای در تعمیر آیفون تصویری حداقل زمان را نیاز دارد تا این کار را به نحو احسنت انجام دهد تا هم به دیگر واحدها آسیب نرسد و هم خسارت مالی زیادی به سیستم وارد نشود.

متاسفانه تعمیر یک سیستم آیفون تصویری بسیار بی رحم است چرا که در این سیستم کلیه واحدها به یک شبکه متصل شده اند و اگر تعمیرکار آیفون تصویری در کار خود حرفهای نباشد ممکن است با یک اشتباه کوچک تمامی سیستم را از کار انداخته و یا اگر بدبینانه به قضیه نگاه کنیم ممکن است مانیتور های داخلی آیفون تصویری تمام واحدها را بسوزاند.

توجه: در آیفون های تصویری چهار سیمه اتصال دو سیم مثبت و منفی واحدها باعث سوختن آیفون تصویری می گردد و در آیفون های هفت سیمه مانند تک نما اتصال پین ولتاژ به پین دیتای شبکه باعث سوختن آیفون های تصویری تمامی واحدها می شود)

نتیجه گیری

  • اولین مورد و مهم ترین مورد انتخاب یک کارشناس ماهر یا نصاب ماهر برای تعیین برنده آیفون تصویری مناسب با ساختمان شماست( چرا که دیگر راه برگشتی نیست)
  • دومین مورد انتخاب یک نصاب حرفه ای آیفون تصویری است که رزومه کاری او را در انواع مختلف پروژه ها با برند های متفاوت دیده اید.
  • سومین مورد انتخاب یک تعمیرکار آیفون تصویری است که مدرک تحصیلی برق داشته و تمامی سیستم های آیفون تصویری را بشناسد( آیفون های هفت سیم و چهار سیمه)
  • قبل از شروع به کار یک نصاب و یا تعمیرکار آیفون تصویری از او ضمانت انجام صحیح کار بگیرید که در صورت به بار آوردن خرابی در کل سیستم پاسخگو باشد.
  • کار انجام شده توسط نصاب و یا تعمیرکار آیفون تصویری دارای مدت ضمانت باشد به عنوان مثال در تعمیر یک واحد از ساختمان ضمانت مدت داری بدهد که همان قطعه تعویض شده خراب نشود.

گروه مهندسی سریر تصویر فعال در زمینه تعمیر آنتن مرکزی و تعمیر تابلو روان و همچنین سیستم های آنتن مرکزی هتلی فعالیت میکند. این شرکت دوره های آموزشی تعمیر و نصب آیفون تصویری را زیر نظر کارشناسان خود به صورت کاملا تخصصی برگزار میکند.

مصطفی میرزاده

مصطفی میرزاده مدیریت مجموعه سریر تصویر می باشد. تخصص ایشان در زمینه های برقی و سئو سایت است. 8 سال فعالیت در برج میلاد تهران - 2 سال فعالیت در دانشگاه تربیت مدرس و 5 سال مدرسی بردهای الکترونیکی در سوابق ایشان ضبط گردیده است. تخصص هایی همچون طراحی مدارات فرمان - طراحی مدارات الکترونیکی - سئو حرفه ای سایت ، تا به امروز در رزومه ایشان ثبت گردیده است. پیشرفت در کار و حرفه و انتقال دانش خود به دیگران از خصوصیات بارز ایشان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما