تعمیراتتعمیرات برندها

تعمیرات آیفون تصویری کنوی (kenwei)

آیفون های تصویری کنوی مدل دیگری از آیفون تصویری در بازار ایران هستند که هیچ تفاوتی با برندهای چهار سیمه دیگر ندارند. تعمیرات تخصصی آیفون های تصویری کنوی kenwei دقیقا همان تعمیرات تخصصی آیفون های کوماکس بوده و قطعات استفاده شده در آنها همان قطعات آیفون کوماکس است. نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری کنوی توسط گروه مهندسی ما به صورت تخصصی انجام میگیرد.

در این مطلب سعی بر آن است که نحوه تعمیرات تخصصی آنها را تا حد ممکن آموزش دهیم

تعمیرات کنوی به سه بخش کلی تقسیم می کنیم.

  • تعمیرات مانیتور
  • تعمیرات کابل کشی
  • تعمیرات پنل

تعمیرات تخصصی مانیتور آیفون تصویری کنوی kenwei

مانیتور داخلی واحدها در آیفون تصویری کنوی بسیار شبیه به کوماکس است و حتی قاب استفاده شده در آنها نزدیک به یکدیگر بوده است.

تعمیرات تخصصی آیفون تصویری کنوی
آیفون کنوی

گروه سریر تصویر سعی بر تهیه ویدیو آموزشی از تعمیرات مانیتور داخلی کنوی نموده تا شما عزیزان تعمیرات تخصصی آیفون تصویری کنوی را آموزش ببینید.

تعمیرت مانیتور کنوی

بردهای تغذیه آیفون تصویری کنوی kenwei

همانطور که در ویدیو تهیه شده توسط گروه سریر تصویر مشاهده نمودید حتی برد تغذیه آیفون تصویری کنوی شباهت زیادی به بردهای کوماکس و سیماران دارد و تعمیرات تخصصی برد تغذیه را در این لینک مشاهده نمایید.

برد تغذیه مهمترین قسمت یک آیفون تصویری می باشد و در صورت خراب شدن این قطعه الکترونیکی به مشکلاتی که در زیر نام می بریم دچار خواهیم شد.

  • روشن نشدن در صورت سوختن کامل برد
  • باز نشدن درب منزل
  • صدای تق تق در گوشی
  • چشمک زدن چراغ آیفون
  • نداشتن تصویر مناسب ( تصویر با پرش همراه خواهد بود)

برد صوت در آیفون کنوی kenwei

همانطور که در ویدیو مشاهده نمودید برد صوت موجود در آیفون های تصویری تفاوتی با بردهای صوت چهار سیمه دیگر ندارند و همان برد است که در این آیفون استفاده شده و تنها تفاوت این آیفون ها در برد صوت جا به جا شدا سیم های تغذیه است که در لینک زیر ترتیب این سیم بندی را می توانید مشاهده نمایید.

تعمیرات آیفون کنوی kenwei در سیم کشی

سیم کشی یعنی وسیله ای برای انتقال تصویر و صدا و امکانات از واحد تا پنل درب که در کل تفاوت این سیم کشیها در آیفونهای چهارسیمه یعنی جابه جایی سیم ها در عملکرد آیفون ها.

شرکت های مختلف آیفون تصویری برای اختصاصی تر کردن محصولات خود دست به ساده ترین کار یعنی جا به جا کردا جایگاه و عملکرد سیم هاست.

تعمیرات آیفون تصویری کنوی
تعمیرات کنوی

تعمیرات پنل آیفون کنوی kenwei

پنل های موجود در آیفون های کنوی می تواند کوماکس سوزوکی و سیماران باشد و تفاوتی از نظر کارایی ندارند.

جهت تعمیرات تخصصی پنل آیفون های کنوی از لینک زیر استفاده نمایید.

نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری کنوی

گروه مهندسی سریر تصویری به صورت تخصصی تمامی تعمیرات و نصب تخصصی آیفون تصویری کنوی را انجام خواهد داد. در نمایندگی تعمیرات آیفون کنوی تمامی افراد متخصص در این زمینه حضور داشته و به صورت تخصصی تعمیرات برد را انجام خواهند داد. از این رو جهت تعمیرات تخصصی و نمایندگی فعال می توانید با این گروه در ارتباط باشید.

گروه مهندسی سریر تصویر فعال در زمینه تعمیر آنتن مرکزی و تعمیر تابلو روان و همچنین سیستم های آنتن مرکزی هتلی فعالیت میکند. این شرکت دوره های آموزشی تعمیر و نصب آیفون تصویری را زیر نظر کارشناسان خود به صورت کاملا تخصصی برگزار میکند.

مصطفی میرزاده

مصطفی میرزاده مدیریت مجموعه سریر تصویر می باشد. تخصص ایشان در زمینه های برقی و سئو سایت است. 8 سال فعالیت در برج میلاد تهران - 2 سال فعالیت در دانشگاه تربیت مدرس و 5 سال مدرسی بردهای الکترونیکی در سوابق ایشان ضبط گردیده است. تخصص هایی همچون طراحی مدارات فرمان - طراحی مدارات الکترونیکی - سئو حرفه ای سایت ، تا به امروز در رزومه ایشان ثبت گردیده است. پیشرفت در کار و حرفه و انتقال دانش خود به دیگران از خصوصیات بارز ایشان است.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام ما آیفون تصویری کنوی داریم و می خواهیم اون رو با آیفون تصویری تابا عوض کنیم آیا میتونیم فقط پنل جلو در را عوض کرده و به جاش تابا بذاریم و به گوشی ها دست نزنیم یعنی پنل تابا باشه و گوشی های داخل واحدها کنوی باشه ضمنا آیفون ما قدیمی و سیاه و سفید است

  2. سلام ایفون کنویل زنگ میخوره صدا داخل میاد اما خروجی صدا نداره تصویر هم بالا نمیاد ممنون میشم کمک کنین
    برد تغذیه تعویض شده کلیه خازنها و ترانزیستورها عوض شده

    1. خروجی صدا در صورتی که فقط یک واحد معیوب باشه میتونه از میکروسوییچ باشه و همینطور از سیم دهنی آیفون تصویری.
      شما ابتدا سیم رو با مولتی متر چک کنید و بعد به سراغ هوک و یا میکروسوییچ بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما