تعمیراتتعمیرات الکتروپیکتعمیرات تاباتعمیرات تکنماتعمیرات سوزوکیتعمیرات سیمارانتعمیرات کالیوزتعمیرات کوکومتعمیرات کوماکستعمیرات-آلدوتعمیرات-کنویمطالب تعمیراتنصب تکنما

مشکل سیاه و سفید شدن تصویر در آیفون تصویری

سیاه و سفید شدن تصویر در آیفون های تصویری رنگی ( مانند تابا الکتروپیک سیماران کوماکس تکنما ) بسیار زیاد اتفاق می افتد و آن هم بیشتر به دلیل نصب آیفون تصویری توسط افراد نابلد صورت می گیرد. که برای رفع این مشکل می توان تعمیر آیفون تصویری را به فرد متخصص واگزار کرد.

سیاه و سفید شدن تصویر در آیفون تکنما

متاسفانه این حادثه بیشتر در سیم کشی آیفونهای تکنما به دلیل نصب نامناسب نصاب حاصل میشود چرا که در نصب آیفون تصویری تکنما به دلیل روشهای متعدد نصب و رعایت نکردن اصول پیچیده نصب توسط نصاب، انتقال تصویر و یا پخش تصویر به خوبی صورت نگرفته و باعث این امر میشود که با تغییرات کوچک توسط نصاب حرفه ای و با اضافه و یا کم کردن مقاومت 75 اهم مشکل برطرف میشود.

سیاه و سفید شدن تصویر تکنما
تکنما

استفاده نکردن از پخش کننده تصویر در سیستم های هفت سیمه و در ساختمانهایی که از سیم کشی چند خطی استفاده می کنند بیشتر دچار سیاه و سفید شده تصویر می شوند که نحوه عیب یابی این سیستم آیفونها می تواند به شما در برطرف کردن مشکل کمک کند.

حتما بخوانید: عیب یابی آیفونهای تکنما

بخوانید : تعمیرات آیفون تصویری سیماران

سیاه و سفید شدن تصویر در آیفون کوماکس سوزوکی آلدو سیماران تابا الکتروپیک کوکوم و …

سیاه و سفید شدن
سیاه وسفید شدن تصویر

1: خرابی اسکرول:

در آیفونهای سوزوکی و کوماکس  به علت وجود ولوم تغییر رنگ و یا درصد رنگ این اتفاق می افتد. یا تنظیم نبودن تصویر ویا خرابی ولوم و یا اسکرول و پتانسیومتر دستگاه اتفاق می افتد. که توسط نصاب ماهر تعمیر میگردد.

روش های شستشوی اسکرول

تعمیرات سیاه و سفید شدن تصویر
خرابی در اسکرول

2: مربوط به اتصالی در سیم های تصویر:

در برخی موارد اتصالی سیم های مربوط به تصویر باعث سیاه و سفید شدن تصویر در آیفون تصویری میگردد. که حتما باید توسط نصاب و با مولتی متر چک گردد.

3: مربوط به خرابی بورد پنل:

بورد پنل قسمتی اصلی تصویر می باشد و در صورت خرابی بورد و یا تغذیه نشدن مناسب دوربین باعث ایجاد سیاه و سفید شدن تصویر آیفون تصویری می گردد.

حتما بخوانید : عیب یابی پنل آیفونهای تصویری با توضیحات کامل

بخوانید : تعمیرات آیفون الکتروپیک

گروه مهندسی سریر تصویر فعال در زمینه تعمیر آنتن مرکزی و تعمیر تابلو روان و همچنین سیستم های آنتن مرکزی هتلی فعالیت میکند. این شرکت دوره های آموزشی تعمیر و نصب آیفون تصویری را زیر نظر کارشناسان خود به صورت کاملا تخصصی برگزار میکند.

مصطفی میرزاده

مصطفی میرزاده مدیریت مجموعه سریر تصویر می باشد. تخصص ایشان در زمینه های برقی و سئو سایت است. 8 سال فعالیت در برج میلاد تهران - 2 سال فعالیت در دانشگاه تربیت مدرس و 5 سال مدرسی بردهای الکترونیکی در سوابق ایشان ضبط گردیده است. تخصص هایی همچون طراحی مدارات فرمان - طراحی مدارات الکترونیکی - سئو حرفه ای سایت ، تا به امروز در رزومه ایشان ثبت گردیده است. پیشرفت در کار و حرفه و انتقال دانش خود به دیگران از خصوصیات بارز ایشان است.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر
    از بابت راهنمای های شما تکر میکنم واقعا خیلی خیلی کارتون درسته ممنون از شما خدا خیرتون بده

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما