تعمیرات سوزوکیمطالب گوناگون آیفون تصویرینصب الکتروپیکنصب برندهانصب تابانصب تکنما

هزینه نصب و تعمیر آیفون تصویری در تهران چه قدر است؟


تنها برند آیفون های تصویری در سال ۱۳۸۰ به قبل آیفون تصویری کوماکس بود. این برند کره ای محبوب در اوایل ورود خود توانست بازار تهران و حتی ایران را تحت تاثیر قرار دهد به طوری که هزینه نصب آیفون تصویری و تعمیر آیفون تصویری در تهران و در آن زمان هزینه بسیار سرسام آوری بود چرا که بسیاری از فنی کاران کار با این آیفون را نمی دانستند چه برسد به تعمیرات آیفون تصویری!! بعدها شرکت های تولید کننده آیفون تصویری ایرانی پا در عرصه رقابت گذاشتند شرکت های نظیر آیفون تصویری تابا کوماکس ، سوزوکی ، آلدو وسیماران، این شرکت‌ها با تولید آیفون های تصویری مشابه با برند کره ای توانستند محصولات خود را به سراسر ایران عرضه کنند.

نصب آیفون تصویری
آیفون تصویری

ورود این شرکت ها سبب شد تا فن و هنر نصب آیفون تصویری و تعمیر در ایران رواج یابد و قیمت نصب و یا تعمیر آیفون تصویری در تهران و بعدها در ایران سرشکن شود.


محاسبه هزینه متوسط نصب و تعمیرات آیفون تصویری در تهران


با اوضاع اقتصادی پیش آمده کنونی در بازار ایران بسیاری از مردم و هم میهنان عزیزمان نگران هزینه نصب و یا تعمیر آیفون تصویری خود و یا ساختمان مسکونی خود میباشند.

عوامل موثر در هزینه نصب و تعمیر آیفون های تصویری

مثلا هزینه تعمیر یا نصب یک واحد آیفون تکنما را می توان به صورت تقریبی اعلام نمود.

گروه مهندسی سریر تصویر در نظر داشته که در سال 1399 افزایش هزینه ناچیزی را در نصب و یا تعمیر آیفون های تصویری لحاظ کند تا شاید با این حرکت رفاه حال هم وطنان عزیزمان را میسّر سازیم.

در صورت خرابی سیستم آیفون تصویری کلی ساختمان اعزام کارشناس به محل صورت گرفته و هزینه تعمیر یا نصب آیفون تصویری کلی بعد از کارشناسی سیستم اعلام خواهد شد.

در ضمن فروش برد تغذیه به هم وطنان از این زمان آزاد می باشد و در صورتی که خود شخص قادر به تعویض و یا تعمیر آیفون تصویری خود باشد می تواند برد را تهیه و نصب نماید.

هزینه تعمیرات آیفون تصویری در سال 1399

توجه داشته باشید که هزینه های اعلام شده در صورت تغییر قبل از تعمیرات به مشتری اعلام خواهد شد.

کار انجام شدهقیمت به تومان
هزینه تعویض قطعات در داخل آیفون تصویری65000 تومان
هزینه نصب آیفون تصویری داخل واحد تا 10 واحد60000 تومان
هزینه نصب آیفون تصویری داخل واحد از 10 واحد به بالا55000 تومان
هزینه نصب پنل بیرونی ساده150000 تومان
هزینه کد دهی به تگ10000 تومان
هزینه کارشناسی در محل 50000 تومان
هزینه ایاب ذهاب35000 تومان
برد تغذیه اصلی با یکسال گارانتی تعویض شرکتی150000 تومان
هزینه کد دهی 80000 تومان
هزینه تعمیر برد – صدا DIP آیفون تصویری 4.3 اینچیبین 50000 تا 180000 تومان
هزینه تعمیر برد – صدا DIP آیفونهای 4.3 به بالابین 100000 تا 350000 تومان
هزینه تعمیرات برد – صدا SMD تا 4.3 اینچبین 80000 تا 230000 تومان
هزینه تعمیرات برد – اصلی SMD از 4.3 اینچ به بالابین 100000 تا 400000 تومان
هزینه تعمیرات برد تصویر آیفون تصویری 4.3 اینچبین 50000 تا 200000 تومان
هزینه تعمیرات برد تصویر آیفون تصویری 4.3 اینچ به بالابین 100000 تا 450000 تومان
هزینه تعمیرات بردهای خاص با توافق طرفین
جدول هزینه های نصب و تعمیر آیفون تصویری

توجه داشته باشید تمام هزینه های اعلام شده قبل از انجام هرگونه تعمیراتی به مشتری اعلام میگردد و درصورت تایید مشتری تعمیرات از جانب سریر تصویر انجام خواهد شد.

در ضمن با ارسال نظرات ما را در ارائه خدمت مطلوب به شما عزیزان یاری نمایید.

گروه مهندسی سریر تصویر فعال در زمینه های نصب و تعمیرات آیفون تصویری می باشد و دوره های آموزشی آیفون تصویری زیر نظر اساتید مجرب در این گروه برگزار می گردد. تمامی تعمیرات آیفون تصویری در غرب تهران و تعمیرات آیفون تصویری در شرق تهران زیر نظر این گروه فعال می باشد. این گروه در زمینه های آنتن مرکزی ، ماهواره مرکزی ، تعمیرات آنتن مرکزی و همچنین تعمیرات تابلو های روان نیز فعالیت مستمر دارد.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید به آدرس اینترنتی sarirtasvir.ir و یا پیج اینستاگرام ما مراجعه فرمائید

مصطفی میرزاده

مصطفی میرزاده مدیریت مجموعه سریر تصویر می باشد. تخصص ایشان در زمینه های برقی و سئو سایت است. 8 سال فعالیت در برج میلاد تهران - 2 سال فعالیت در دانشگاه تربیت مدرس و 5 سال مدرسی بردهای الکترونیکی در سوابق ایشان ضبط گردیده است. تخصص هایی همچون طراحی مدارات فرمان - طراحی مدارات الکترونیکی - سئو حرفه ای سایت ، تا به امروز در رزومه ایشان ثبت گردیده است. پیشرفت در کار و حرفه و انتقال دانش خود به دیگران از خصوصیات بارز ایشان است.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما