تعمیرات آیفون تصویری سیماران

تعمیر برد آیفون تصویری سیماران تخصص ماست!!!

تعمیرات تخصصی انواع مدلهای آیفون تصویری سیماران – (نمایندگی مجاز تعمیرات)

تعمیرات تخصصی – برد صدا – برد پنل- برد تصویر – برد دوربین – دکودرها – سوئیچرها در آیفون سیماران

فعالیت شرکت  8:00 – 19:00

آموزشهای تعمیر آیفون تصویری سیماران

روند تولید و انتقال صدا
انواع مشکل

دلیل قطع شدن کامل صدای رفت و برگشت در آیفونهای تصویری آنالوگ

در ابتدا چک کنید درب بازکن کار میکند یا خیر
الف) اگر درب بازکن کار نمیکند

1-سیم مربوط به صدا قطع شده است.

2-در برد صدا مانیتور مسیر سیم صدا قطع شده است.

3-اگر در همه واحدها صدا ندارید برد پنل معیوب است.

4-سوئیچر آیفون معیوب است.

ب)اگر درب بازکن کار میکند و صدا ندارید

1-سیم دهنی و سوکت را چک نمایید.

2-بلندگو و میکروفن را تست نمایید.

3-برد صدای آیفون تصویری معیوب است

4-اگر در تمام واحدها صدا ندارید برد پنل معیوب است

بخوانید »
مدار صدا در آیفون کوماکس
انواع مشکل

دلیل ضعیف و کم شدن صدا در آیفون های تصویری آنالوگ (4-5سیمه)

مراحل تعمیر ضعیف و کم شدن صدا در آیفون تصویری به ترتیب زیر است.
1-در ابتدا هوک را شستشو و تعویض نمایید.

2-سیم دهنی آیفون را تعویض یا تست نمایید.

3-اگر صدای رفت ضعیف است میکروفن را تعویض کنید.

4-اگر صدای برگشت ضعیف است بلندگو را چک کنید.

5-برد صدا آیفون تصویری را چک نمایید.

6-سوئیچر آیفون تصویری را تعویض نمایید.

7-سیم مربوط به صدا را با سیم های موجود تعویض نمایید.

بخوانید »
برد صدا آیفون تصویری
انواع مشکل

دلیل یک طرفه شدن صدا در مانیتور آیفونهای تصویری آنالوگ(4-5سیمه)

اگر صدای آیفون تصویری شما یکطرفه شده است
1-هوک آیفون تصویری را شستشو دهید.

2-سوکت دهنی آیفون را بررسی کنید.

3-سیم دهنی آیفون را چک نمایید.

4-بلندگو را تست کنید.

5-میکروفون را تعویض نمایید.

6-برد صدا آیفون تصویری خود را تعمیر نمایید.

بخوانید »
دکودر آیفون چهارسیمه
تعمیرات

نحوه کد دادن به دکودر سیماران

کلیه سیستم دکودرها و پنل کدینگ سیماران را در یک جا جمع نمایید.

تمامی سوکت ها را متصل کرده و مدار را نصب نمایید.

جامپر j2 را بر روی دکودر متصل نمایید.

حال تنها یک خروجی از چهار خروجی دکودر که می خواهید کد دهید را متصل نمایید.

زنگ واحد مورد نظر را بزنید تا آیفون تصویری 3 بار زنگ بخورد.

جامپر را بر روی حالت J1 قرار دهید.

بخوانید »

فیلم های آموزشی تعمیر آیفون سیماران

تست قطعات الکترونیکی قبل از عیب یابی سیماران

مدار تست آی سی 386
تست قطعات الکترونیکی

روشهای تست آی سی LM386

آی سی LM386 یک آی سی آپ امپ می باشد که در تعمیر آیفون تصویری بسیار کاربرد دارد. در مطالب قبلی ما تست انواع قطعات

بخوانید »

سوالات متداول در زمینه تعمیرات سیماران

همواره توجه داشته باشید که هزینه تعمیرات آیفون تصویری سیماران در گروه مهندسی سریر تصویر طبق اتحادیه تعمیرکاران آیفون تصویری محاسبه و دریافت میگردد. این یعنی حداقل هزینه در تعمیرات آیفون تصویری سیماران. هزینه دریافت شده تنها یک مبلغ جهت اجرت + هزینه ایاب و ذهاب می باشد که گروه مهندسی سریر تصویر طبق لیست عمل خواهد کرد.

بله تمام تعمیرات انجام شده در گروه مهندسی سریر تصویر دارای گارانتی خواهد بود حال این گارانتی بسته به نوع قطعه تعویض شده توسط تعمیرکار متفاوت خواهد بودذ که قبل از تعمیرات ذکر خواهد شد.

تمام سرویسکاران آیفون تصویری سیماران در این شرکت دارای کارت شناسایی از طرف شرکت می باشند و درصورتی که نیاز به انتقال دستگاه از طرف سرویسکار به شرکت باشد ، سرویسکار موظف است کارت شناسایی شرکت را به روئیت کارفرما رسانده و جهت دستگاه یا دستگاه های سیماران تحویل گرفته شده به کارفرما رسید تحویل دستگاه ارائه دهد. 

تمام تعمیرات تخصصی در این شرکت با نوبت کاری و کدگذاری شده انجام میگیرد. بدینصورت که آدرس در سیستم ذخیره شده دارای نوبت تعمیر خواهد بود و تمام سرویسکاران موظف هستند تا 12 ساعت قبل از مراجعه با کارفرما تماس حاصل نمایند و در صورتی که کارفرما زمان خاصی برای حضور در پروژه مدنظر داشته باشد سرویسکار موظف به حضور در آن زمان خواهد بود.

بله گروه مهندسی سریر تصویر در روزهای جمعه و تعطیل رسمی نیز آدرس هارو توسط سیستم هوشمند ظبط نموده و به اطلاع سرویسکاران خواهد رساند و سرویسکاران نیز در روزهای تعطیل تمام آدرس های دریافتی را تعمیر خواهد نمود. توجه داشته باشید که در برخی از تعمیرات آیفون تصویری نیاز به حضور تمام واحدها می باشد ازینرو بهترین کار هماهنگی با تمام واحدها یا برخی از واحدها جهت تعمیر توسط تعمیرکار می باشد.

شرکت سریر تصویر یک مرکز تخصصی تعمیرات برد آیفون تصویری می باشد و قطعا در چنین مجموعه هایی تمامی بردها علاوه بر تعمیرات ، آموزش نیز داده می شوند. گروه مهندسی سریر تصویر با ده سال سابقه فعالیت تخصصی یکی از بزرگترین مراکز تعمیرات تخصصی آیفون سیماران می باشد.

آیفون های تصویری سیماران یکی از محبوب ترین آیفون های تصویری در ابتدای ورود به بازار ایران بودند و ازین رو تعداد این نوع از آیفون های تصویری در تهران و ایران رو به افزایش بوده و هست. ما در این مطلب به صورت کاملا تخصصی تعمیرات آیفون تصویری سیماران ( مانیتور و پنل ) را مورد بررسی قرار خواهیم داد. تعمیرات آیفون تصویری در این شرکت به صورت تخصصی زیر نظر کارشناسان دنبال میگردد.

تعمیرات آیفون تصویری سیماران را به طور کلی می توان به سه بخش کلی زیر تقسیم کرد.

  • تعمیرات مانیتور داخلی واحد ها
  • تعمیرات مربوط به کابل کشی
  • تعمیرات مربوط به پنل بیرونی

تعمیرات مانیتور داخلی آیفون تصویری سیماران

مانیتور داخلی واحدها معمولا بیشتر مورد خرابی قرار گرفته و باید حتما به این نکته توجه نمود که خرابی مانیتور داخلی واحدها مربوط به همان واحد بوده و در صورتی که دیگر واحدها نیز دچار خرابی مشترک می باشند مشکل از تعمیرات مانیتور آیفون سیماران داخل واحدها نمیباشد.

مانیتور داخلی معمولا از سه بخش کلی تشکیل می شوند.

  1. برد تغذیه مانیتور داخلی
  2. برد صدا و اصلی آیفون سیماران
  3. برد تصویر و مانیتور

در برخی مدل ها تعداد برد های داخلی مانیتور بیشتر می باشد و برد ذخیره عکس که ما بین برد اصلی و مانیتور قرار دارد نیز به آنها افزوده می شود.

تعمیرات برد تغذیه در آیفون تصویری سیماران

همانطور که میدانیم آیفون های تصوری سیماران بسیار مشابه با انواع آیفون های تصویری چهار سیمه کوماکس و سوزوکی و آلدو می باشند. ازین رو تصمیم گرفتیم تا برد های تغذیه آیفون تصویری سیماران را بررسی نماییم.

آیفون سیماران در اوایل ورود به بازار ایران توانست فروش بالایی در بین محصولات آیفون تصویری در ایران داشته باشد و این محبوبیت و خرید بیشتر مبنی بر قیمت مناسب محصولات و کیفیت خوب این ایفون تصویری بود. برد تغذیه در آیفون های تصویری سیماران وظیفه تامین نیرو جهت کار کردن آیفون تصویری می باشد. 

شناسایی برد تغذیه در تعمیر آیفون های سیماران

برد تغذیه بکار رفته شده در آیفون های سیماران دقیقا همون بورد استفاده شده در آیفون های کوماکس هست که تفاوت بسیار ناچیزی دارد . برد تغذیه موجود در فیلم آموزشی و عکس از نوع برد های سوییچینگ می باشد.

برد تغذیه در آیفون سیماران
برد تغذیه
برد تغذیه

بردهای تغذیه در تعمیر آیفون تصویری حتما باید از نوع سوییچینگ یک و نیم آمپر به بالا باشد و متاسفانه بسیاری از همکاران بردهای معمولی یا آمپر پایین و لحظه ای نصب می کنند که این امر باعث میشه تا بعد از مدتی درب باز کن با مشکل مواجه بشه. پس حتما در تهیه بردهای تغذیه در تهران نهایت دقت رو داشته باشید.

تعمیرات برد اصلی و صدا در آیفون تصویری سیماران

برد صوت در آیفون تصویری سیماران اصلی ترین قسمت یک آیفون سیماران است ازین رو تصویم گرفتیم تا تعمیرات برد صوت یا صدا در آیفون تصویری سیماران را مورد بررسی قرار دهیم پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید. تعمیرات برد صوت در آیفون تصویری سیماران همان برد اصلی آیفون تصویری می باشد و بسیار مشابه برد صوتی آیفون تصویری کوماکس است . برد اصلی و یا برد صوت آیفون سیماران در دو نوع سوییچر داخلی و بدون سوییچر داخلی در بازار موجود میباشد. توجه داشته باشید که این برد از نوع دیپ بوده و نوع smd تفاوت چندانی با این برد ندارد.

تعمیرات برد صوت آیفون سیماران
برد صوت آیفون سیماران
برد صوت آیفون سیماران

حال نوبت به آن رسیده تا قطعات اصلی تشکیل دهنده یک برد صوت در تعمیر آیفون تصویری سیماران را نام برده و به بررسی آنها در تعمیرات بپردازیم. قطعات نام برده شده شامل موارد زیر است.

  • هوک
  • خازن ها
  • آی سی زنگ
  • رگولاتورها
  • دیودها

تعمیرات هوک در برد صدا آیفون سیماران

در تعمیرات آیفون تصویری نیز قطعه میکرو سوییچ یا همان هوک وظیفه قطع و وصل نمودن تصویر و صدا را بر عهده دارد که بر روی برد صدا یا صوت قرار دارد و دربسیاری از مواقع خرابی قطعه هوک باعث نداشتن صدا و یا تصویر نامناسب می باشد.

تعمیرات هوک آیفون تصویری سیماران
تعمیرات آیفون تصویری سیماران

جهت تست کردن قطعه هوک می توانید از فیلم آموزشی تست قطعات استفاده نمایید. به این نکته توجه داشته باشید که قطعه هوک را جهت تست می توان با اسپری ناهید شستشو داد و عملکرد آن را در برد بررسی نمود در صورت برطرف شدن مشکل اقدام به تعویض ان نمایید.

پس در صورت خرابی قطعه هوک

  1. صدای زنگ ضعیف است
  2. صدای زنگ نداریم
  3. صدا یکطرفه است
  4. تصویر قطع نمیشود

نداشتن صدای زنگ در آیفون سیماران

در آیفون های تصویری چهارسیمه نداشتن صدای زنگ بسیار زیاد است ازین رو نداشتن صدای زنگ در آیفون تصویری سیماران را به صورت تخصصی بررسی می کنیم. توجه داشته باشید که تعمیرات ای سی زنگ در آیفون تصویری سیماران جهت نداشتن صدای زنگ از داخل واحد می باشد. حال آی سی زنگ چیست؟

آی سی زنگ
عملکرد پایه های آی سی lm386 در تعمیر آیفون سیماران

این آی سی در واقع وظیفه آمپلی فایر جهت تقویت صدای زنگ است و در صورت خرابی این قطعه صدای زنگ به گوش نخواهد رسید. این قطعه الکترونیکی دارای هشت پایه میباشد که هر پایه دارای مشخصات خاصی است که دیتاشیت آن را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم.

تعمیرات آی سی زنگ آیفون تصویری سیماران
تعمیرات آی سی زنگ آیفون سیماران

این قطعه قابل تست کردن نیست و بهتر است تا تعویض گردد.

خازن های صدای زنگ در تعمیر برد صدا سیماران

در مدار آمپلی فایر موجود در تعمیر برد اصلی آیفون سیماران خازن هایی جهت تقویت صدا موجود است که در صورت خرابی این خازن ها صدای زنگ شنیده نخواهد شد. این خازن ها در اطراف آی سی 386 قرار گرفته اند و معمولا ظرفیت پایینتری دارند.

خازن در تعمیر آیفون تصویری سیماران
خازن در تعمیر آیفون تصویری سیماران

جهت شناسایی دقیق خازن ها در آیفون های تصویری به لینک در بالای صفحه مراجعه نمایید.

رگولاتورها و ترانزیستورها در تعمیرات برد صدا سیماران

برد تصویر جهت کار کردن نیاز به تغذیه از برد اصلی یا صوت دارد که در صورت نداشتن تصویر حتما این قطعه باید چک گردد. این رگولاتور جهت تنظیم ولتاز مورد نیاز تصویر است. تعمیرات برد صوت یا صدا ایفون سیماران بسیار پیچیده تر از نمونه های دیگر آن می باشد.

این رگولاتورها در دو نوع رگولاتور lm7805 و رگولاتور tip می باشند که هر کدام از آنها وظایفی را برعهده دارند که در زیر به آنها اشاره خواهیم نمود.

رگولاتور LM7805

این رگولاتور در واقع مبدل ولتاژ دی سی به دی سی است و مقدار 05 آن به معنی خروجی با ولتاژ 5 ولت است پس جهت تست این قطعه میتوان با یک عدد ولتر متر ولتاژ خروجی آن را بررسی نمود. در صورتی که ولتاژ آن کمتر بود ورودی را چک کنید که باید 12 و بیشتر باشد در غیر این صورت مقادیر قبل آن را بررسی نمایید.

تعمیر آیفون تصویری سیماران رگولاتور
تعمیرات رگولاتور آیفون سیماران

tip127

ترانزیستور tip در واقع سوئیچر برای تایمر تصویر در مدار است که اگر به هر نحوی شما گوشی را نگذارید این تایمر عمل کرده و وضیفه سوئیچ نمودن تصویر به عهده این ترانزیستور می باشد. در عرض چند ثانیه مدار و تصویر را قطع میکند. به نظر میرسد موضوع را کاملا متوجه شده اید که تایمر در مدار مشکلاتی نظیر قطع نشدن تصویر و یا دیر قطع شدن و یا تصویر نداشتن را برطرف خواهد کرد.

تعمیرات مربوط به برد تصویر آیفون سیماران

آیفون های تصویری سیماران در اوایل ورود به بازار ایران بسیار مشابه آیفونهای تصویری کوماکس بود حال این که کدام شرکت از دیگری به نوعی تقلید کرده می گذریم ولی به طور کلی تعمیرات مانیتورهای آیفون تصویری سیماران بسیار شبیه به تعمیرات مانیتور آیفون های کوماکس می باشد. خرابی تصویر و گیر کردن مانیتور بر روی آرم سیماران در محصولات جدید سیماران بسیار به چشم می خورد.

تعمیرات برد تصویر آیفون تصویری سیماران
تعمیرات برد تصویر آیفون تصویری سیماران

برد تصویر در آیفون تصویری سیماران یا همان برد ال سی دی بسیار حساس تر از قسمتهای دیگر آیفون تصویری میباشد. قطعاتی که در این برد ما مورد بررسی قرار خواهیم داد متشکل شده است از.

  • آی سی سوئیچینگ
  • خازن ها
  • آی سی رنگ

آی سی سوئیچینگ برد تصویر

آی سی سوئیچینگ همانطور که از نام آن پیداست جهت سوئیچ نمودن ولتاژهای متعدد در مدار تصویر است و اگر این قطعه الکترونیکی معیوب باشد به حتم تصویر نخواهید داشت. پس ابتدا این قطعه را چک نمایید نحوه چک نمودن این آی سی این است که شما با ولتمتر ولتاژ خروجی آن را با پایه گراند چک نمایید و حدود 3 ولت می باشد.

تعمیرات برد تصویر آیفون تصویری سیماران

آی سی رنگ برد تصویر سیماران

همانطور که از نام این قطعه پیداست آی سی رنگ وظیفه تقسیم رنگها در tft تصویر در آیفون سیماران را برعهده دارد که در صورت خرابی این قطعه رنگها معیوب و یا آیفون تصویری تصویر مناسب نخواهد داشت.

تعمیرات آی سی رنگ آیفون تصویری سیماران

آی سی رنگ سیماران در تعمیر آیفون سیماران خرابی زیادی ندارد و احتمال معیوب شدن آن بسیار کم خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات آیفون سیماران

آیفون تصویری سیماران نیز در سراسر تهران همانند رقبای خود دارای نمایندگی فروش و تعمیرات متعددی می باشد. این نمایندگی تعمیرات در غرب و شرق و شمال و جنوب تهران پراکنده است. جهت ارتباط با هرکدام از نمایندگی ها میتوانید در سرچ گوگل توسط گوگل مپ اقدام به مراجعه به مراکز تخصصی تعمیرات نمایید.

‫66 دیدگاه ها

  1. سلام
    ایفون تصویری سیماران داریم فقط صدای بیرون بالا نمیادو صدای زنگ توی پنل بیرونی شنیده نمیشه بقیه درسته .
    بلنگوی پنل بیرونی عوض کردم ولی کار نکرد البته خودش ۸ اهم بود من ۴ اهم گزاشتم پیدا نکردم مشکل از کجاست
    ممنون

    1. سلام دوست خوبم مشکل شما هیچ مربوط به بلندگو نخواهد شد بلکه فیدبک زنگ پنل مربوط به خرابی در داخل واحد شماست …
      ابتدا قطعه هوک و بعد برد صوت و مسیر بلندگو را چک نمایید.

  2. یه سوال دارم ، البته نمی دونم سوالم شاید مسخره باشه ، ما 12 واحد هستیم که آیفون تصویری سیماران جدیدا نصب کردیم و نصاب برق تک تک ایفون ها رو از داخل لوله خود ایفون رد کرده و به برق عمومی ساختمان وصل کرده ، الان کل 12 واحد مانیتورهاشون با برق عمومی ساختمان هست ، میگl برای جلوگیری از نوسانات برق بهتر نیست یه محافظ برق بخرم و کل 12 واحد که سیماشون اومده یه جا و به فیوز اصلی وصل شده رو روی محافظ برق بزارم و اینجوری کل مانیتورهای 12 واحد محافظت بشه یا نیازی به محافظ برق نیست ؟

    1. سلام سوال شما بسیار به جا و تخصصی بود…
      بله بهترین کار استفاده از محافظ های دیجیتال با دقت بالاست چراکه بیشتر خرابی در آیفون های تصویری از برد تغذیه و قطع و وصلی برق ساختمان یا نوسانات برقی می باشد.

  3. با عرض سلام خدمت شما، آیفون تصویری سیماران ما مدت زمانی است که در هنگام زنگ زدن فقط صفحه آن روشن شده ولی صدا ندارد. درهنگام فشردن کلید زنگ صدا از پنل بیرونی شنیده می شود و همچنین اگر گوشی را برداشته باشیم صدای ضعیفی هنگام زنگ زدن دارد.

    1. سلام آیفون های تصویری سیماران جهت تولید و تقویت صدا زنگ از همان آی سی های ۳۸۶ و تولید صدا استفاده میکنند که مسیر مداری در تعمیرات باید چک شود.

  4. سلام
    آیفون تصویری سیماران دارم که مدتی هست دوربینش و صداش کار نمیکنه؟
    کابل هم اتصال و قطعی نداشت
    پنل بیرونی هم برق هست یعنی زنگ میخوره و کارت در باز کن در رو باز میکنه ولی روی مانیتور نه تصویر نه صدا و نه دربازکن عمل نمیکنه!!! یعنی وقتی دکمه دوربین رومیزنم تصویر آبی و صدای بیرون از گوشی نمیاد و دکمه دربازکنش در رو باز نمیکنه!!
    مانیتور رو بردم خونه آشنایی و با مانیتورش جابجا کردم و مانیتور اونجا عمل کرد!!
    شهر ما هم کوچک هست و تعمیرکار نداره
    در ضمن آیفون رو خودم نصب کردم و 3 4 سالی هست که نصبه

    1. برد پنل شما مشکل تغذیه دارد بهتر است پنل بیرونی آیفون سیماران خودتون رو باز نمایید و از طریق دنبال نمودن تغذیه ورودی قطعات رو بررسی نمایید. در صورت نیاز به کارشناسی میتوانید به صورت آنلاین با تعمیرکاران ما در ارتباط باشید.

  5. سلام ممنون از مطالب بسیار مهمتون.
    بنده در کلاس تعمیراتتون حضور داشتم و واقعا برام مفید بود خواستم از شما تشکر کنم که هزینه دوره در تعمیرات دو روزم در اومد.
    مثلا یه آیفون تصویری سیماران برای تعمیر آوردند که برد اصلی خراب بود. در ضمن لمسی بود برای اولین بار تعمیرش کردم و نمیدونید چه لذتی برام داشت. به هر حال ممنون از مطالب بسیار مفیدتون

  6. سلام جناب مهندس ، یه آیفون سیماران داریم دو طبقه سیم کشی جدا از هر واحد اومده ، وقتی زنگ واحد پایین رو میزنی واحد بالا زنگ میخوره و برعکس ، زنگ طبقه دوم هم یه بار میخوره ولی دیگه نمیخوره ، به نظرتون مشکل از کجاست؟

    1. سلام اگر آیفون تصویری سیماران رو تازه نصب کردید سیم هانگ رو جا به جا کنید و اگر جدیدا نصب نشده به احتمال زیاد اگر کدینگ هست نحوه کد دادن رو چک کنید و اگر کدینگ نیست کیبوردتون با مشکل مواجه شده که باید چک بشه. در مورد زنگ خوردن فقط یکبار و یا دیگه زنگ نخوردنش هم مشکل میتونه از همین برد پنل و یا برد صوت آیفون داخلی و هوک باشه.
      پیشنهاد میکنم مطلب زنگ نخوردن آیفون های تصویری رو مطالعه کنید تا مشکلتون مرتفع بشه.

  7. سلام جناب مهندس میرزاده ،سوالی خدمتتان داشتم راجع به تعمیر آیفون سیماران، درب بازکن آیفون تصویری سیماران ۳ واحدی بنده مدتی هست از کار افتاده مسیر سیمها و بوبین را کنترل کردم مشکلی پیدا نشد، سوال اینجاست وقتی برق پنل قطع و وصل میشود یا فیوز ترانس بغل درب را جابجا میکنم برای چندین بار پشت سرهم درب بازکن عمل میکند. اما بعد از مدتی وقفه مثلا بعد از ۱۰ دقیقه دوباره از کار می افتد چند روزی هست مشکل داره شرمنده راهنمایی جزی بفرمایید.سپاس

    1. سلام همکار یا دوست گرامی
      به احتمال زیاد شما ترانستون با مشکل مواجه شده و زمانی که ترانس خنک میشه خوب عمل میکنه و زمانی که چندین بار زیر بار میره جریان کافی برای باز شدن درب باز کن رو نمیده. حالا جهت تست کردن درب باز کن و ترانس مطلب باز نشدن درب در آیفون ها رو مطالعه کنید تا راحت مشکل رو بر طرف کنید.

    2. سلام تعمیرات آیفون سیماران نصبت به بقیه آیفون ها سخت تر هستش میتونم بپرسم دلیلش چیه؟

      1. سلام این حرف کاملا اشتباه هستش
        اصلا هیچ دلیلی بر سختی تعمیراتش نیست. تعمیرات بردهای داخلی آیفون های تصویری کوماکس و سوزوکی و آلدو و سیماران دقیقا شبیه به هم هستند و هیچ تفاوتی ندارند.
        به مشخصات دوره آموزشی نصب و تعمیرات آیفون تصویری ما سر بزنید.

  8. گروه مهندسی سریر تصویر سلام
    آیفون تصویری فقط صدای آیفون دم درب برای همه واحدها ضعیف شده است ولی در تمام واحدها زنگ صدا دارد و درب هم باز میشود و مشکلی ندارد جز همون صدای دوطرفه آیفون که ضعیف شده . لطفا راهنمایی و اعلام هزینه تقریبی بفرمایید.
    آیفون رنگی سیماران مدل فوژان (VFC4(D سپاس

  9. جناب مهندس میرزاده سلام
    آیفون تصویری فقط صدای آیفون دم درب برای همه واحدها ضعیف شده است ولی در تمام واحدها زنگ صدا دارد و درب هم باز میشود و مشکلی ندارد جز همون صدای دوطرفه آیفون که ضعیف شده . لطفا راهنمایی و اعلام هزینه تقریبی بفرمایید.
    آیفون رنگی سیماران مدل فوژان (VFC4(D سپاس

  10. سلام بنده یک آیفون سیماران دارم که بابت تعمیر دادم بیرون گفتند تعمیر نمیشه.
    شما تعمیرات آیفون سیماران انجام میدید؟
    اگر بله الان تعمیر برد اصلی آیفون سیماران از نوع معمولی چند میشه؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

  11. سلام ممنون از مطالب خوبی که برای ما گذاشتید . بنده یک آیفون سیماران دارم که بابت تعمیرات خواستم مزاحمتون بشم.
    تعمیر برد اصلی آیفون سیماران چقدر هزینه داره؟ و این که صدای رفت رو نداریم

  12. سلام من آیفون سیماران دارم هر دفعه مشکل داریم که شاستی در زنگ نمی خورد صدا ندارد درب هم باز نمی کند و لی تصویر هم داریم هرچند وقت یکبار این طوری می شود و خود به خود درست می شود علت چیست ؟ تک واحدیه. باتشکر

    1. سلام در آیفون های سیماران تک واحدی تعمیرات یکم سخت تر میشه چون هم خرابی میتونه از پنل باشه هم از برد آیفون داخلی سیماران.
      پس بهتره اول برد تغذیه بعد هوک و در انتها برد اصلی پنل چک بشه. دقیق نمیشه گفت مشکل از کجاست

  13. سلام ممنون از پیج خوبتون. من یک گوشی سیماران شبیح به HS-35FL دارم که رم هم میخوره. تصویر دوربین رو چند روزی هست که نشون نمیده. کلیدهای کم و زیاد نور و شفافیت روی مانیتور نمایش داده میشه ولی تصویر جلو در خیر با یک گوشی دیگه تست کردم همه چیز اکی بود ولی با این گوشی تصویر جلو در اصلا نمایش نمیده . ممنون میشم کمک بفرمایید

  14. با سلام خدمت مدیر محترم سایت
    بابت تعمیرات آیفون تصویری سیماران سوالی داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید.
    بنده صدای زنگ بسیار ضعیفی داشتم و همونطور که گفتید شروع کردم به تعمیرات و آی سی زنگ رو تعویض کردم اما مشکل برطرف نشد ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. با سلام خدمت دوست خوبم و بابت تعمیرات تخصصی آیفون تصویری سیماران تون
      همانطور که قبلا هم گفتیم شما بعد از تعویض آی سی زنگ باید حتما خازن های اطراف رو نیز تعویض کنید تا مشکلتون برطرف بشه.
      بهتر این هستش که میکروسوییچ رو هم با الکل شستشو بدید.
      با تشکر مهندس میرزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما